Mååååndaghhhhh!

JAHH, nu är det måndag igen! Helgen har varit seg och svår, kändes som om det aldrig skulle bli måndag igen.. och snart så är det LOV..


(ursäkta den överdrivna mängden med h i rubriken m.m. ^^)


Denna helg har varit den värsta och bästa helgen i mitt liv, tror jag och som vanligt är det mitt fel. Jag höll på att förlora dig, anklagade dig utan att ha direkta bevis mot dig och så går det som det går. Jag ''ville'' bli av med dig, jag var så säker på att det var du.. Men som vanligt löste det sig bra och allt blev bättre än bra, har inte känts så här rätt på länge med dig.. Två nätter utan varandra gjorde susen! Kärleken kommer, kärleken går men hos oss försvinner den inte! Tack för låten du skrev till mig, underbart när du sjöng den för mig.. Alltid vi! <3



     My love song for you (DinDin)
   
    - I met you on a cold december day
    - I was nervous but it worked out fine
    - When i first got my eyes on you
    - I saw  your beautiful face,eyes and your soul
    - And i knew that you were the girl for me
    - I love you, ilove you, i love you, i love you, i love you
    - And i will love you for the rest of my life <3



Haaw... <3



Lov, ja.. Lov är till för att vila på men jag tycker inte att jag behöver vila! Skolan suger och vi har typ inget att göra.. Är mest uttråkad där.. Aja, får väll hitta på något kul på lovet! Men jag vill ha pluuugg... Ge mig en historiabok.. Historia är kul!
HJÄLP, det är nått fel på mig.. >.< Eller?

Och så funderar jag nu på att skriva en självbiografi om mitt liv osv. Kanske vore något?


Aja, meningslöst inlägg, men det får duga.

Pösshej!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gör det, skriv en självbiografi! Jag har funderat på det också, men jag är alldeles för lat för tillfället :D

2008-10-22 @ 17:26:52
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0