Varför just jag?

Idag på idrotten buggade vi, det var kul och vissa var ju bättre än andra osv men (till saken) jag fick SKAV under stortån! >.< DET SVIDER! Aa, men när jag gick till Stefan (Medialäraren) för att be om plåster så föste han in mig i klassrummet och sa:

-Det här är en tvättäkta mediaelev!

*Chock*

Och så fick jag stå där inför en grupp nior och babbla om mediainriktningen! ^^

Tack? xD Visste att det var något lurt på gång.. Måste man förtjäna plåstret eller? Bah.

Aja, cirkusfär 2 minuter senare släpade han in Emma B också så det var ju bra, fast jag tyckte ändå att jag snackade på rätt bra! :D Och jag var inte nervös eller något så det var asbra o kul! :D



Blev klar med tyskan och lämnade in den i går, fick tillbaka den idag, smygtittade på betyget ("Du får inte titta på vad du får innan du själv sagt till mig vad du tycker att du ska få" - Sabine, tyskalärare) och jag fick  MVG! Så det var gött! :D


Hmm, vad mer..?

Jo, i median bygger vi våra drömrum i miniformat med måtten av våra riktiga sovrum dåe. Jobbigt att göra grunden, ska bli roligare när vi får inreda hur vi vill! :D




Så, det var lite news.

I'll be back!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0