Tandställning på plats!

Ta-da! Så sexig man är nu va?



(Diggar bilden)


Idag blev det äntligen gjort. Fick ligga med kinderna uppspända i 1h o 20 min då det slipades, limmades, sögs saliv och klämdes dit metallbitar och metalltråd. Det var SÅ ÄCKLIGT och torrt i munnen och jag ville bara därifrån.

Såhär efteråt känns det en aning mysko men man vänjer sig väll med tiden antagligen..

Jag hade inte ont direkt efter att jag fått den, men nu på senare timmar har jag asont i speciellt 2 tänder och det gör ont att bita ihop så jag har svårt att äta.. Får hoppas att det går över, annars får jag äta soppa i ett år! :'(

Och det vill jag ju inte... Vill inte bli mager!! :O USCH!




Aja, hoppas alla har det bra..!


Ciao! ("Kära Åsa.." ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0