Julejulejulejuuul .




Jul, jul, jul, det är allt man hör, det är allt man pratar om och allt man ägnar sin tid åt vid denna tid på året.

ÄVEN JAG, MOAHAHA! xD

Aa, denna helg har vi julpysslat lite grann och så idag var vi på vårt årliga besök på Kalmar slotts julmässa.







        
















Äta, spy och äta lite mer.. I en si sådär 7-8 timmar..








Massa mys :)

Sedan efter besöket på slottet åkte vi till stan och shoppade!

Resultat:

Köpte en ny bh (bara för att jag älskar att shoppa bh:ar^^ men den var SNYGG!) och en halv tröja som Tom så roligt beskrev den, men jag vad ska man annars säga? ^^




Efter shoppingen skulle vi äta så då var första tanken "IKEA!" så vi åkte dit och försökte hinna innan matserveringen stängde vid 17.30. Vi kom dit 17.29 och fick höra "Är ni hungriga så får ni gå någon annanstans för vi stänger nu" BITCH.

Ikea bilder :DD









Jaja, vi fick åka och äta på Rasta men det var cp-äcklig schnitzel där som jag tog.. Den smakade FETT, BRÖD och SALT. As-blä.




Låt er inte luras av utsidan!




Sexy me, får avsluta detta inlägg med ett STORT metall-leende x)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0