BAKDAG! :D

Idag stack jag hem typ vid 13 för att jag inte orkade hänga på tyskan när jag ändå var klar så jag hängde med min mor och handlade (tog 2 timmar + att vi var tvungna att langa upp alla varor på bandet med - kör med självscanning), PLUS att bitchen i kassan gav min mor en påse saffran för lite(betalade för 8 fick 7) BLÄ på henne!

Efter det började vi att BAKA! Lussekatter och pepparkaks-sockerkakor (xD)! MUMMA! Och ofc, så fotograferade jag^^

Enjoy!




Julstämning!



Lussesmet


Lussedeg


Knåda knåda..


Min mor :)


In action!



Me in action! ^^ (Lägg märke till mina extremt sexiga strumpor!)


Lusse lele..


^^

Och så in i ugnen!




Lager efter lager .. MUMS!


Dags för pepparkaks-sockerkakorna!




Klart!


Mycket gottgott-förberedande idag! Det är ju trots allt bara EN månad kvar till jul! ^^ Så lite stämning måste det ju finnas!


OH, just det! Jag köpte juleskum idag och hittade en sockerbit i påsen! Liksom..va? ^^



Jaja..


Kramhej!






Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har sagt det förr, men det är värt att sägas igen, du tar så fina bilder! Jag blir avundsjuk! Du borde lära mig :)

2008-11-25 @ 21:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0