9 dagar kvar till skolan!

Okej, here we go..

Skolan börjar om nio dagar, det känns som om sommaren bara försvunnit med sitt vanliga lilla *POFF!* och här kommer snart hösten! Shoho? -.- Okej, för någon månad sedan hade jag så tråkigt att jag rent av VILLE tillbaka till skolan.. Jag saknade skolan, jag ville se de nya skåpen och det skulle bli kul med alla nya ämnen! Men den känslan försvann snabbare än kvickt när man mötte en viss lärare på Offshore race partyt.. Ska vi/jag ha henne mer? Hmm.. Försökte ta reda på det men dexter ville inte samarbeta och visa mig de ämnen som jag ska läsa nu till hösten så det blev lite svårt! Men jag tror jag kommer klara mig hyfsat i höst ändå ;)

Trots att sommaren har gått så fort så har man ju gjort rätt mycket när man tänker efter! Hultsfredsfestivalen (med min underbara Tom <3), pappa som fixade ett hyfsat jobb åt mig i Havslätt, övningskört en del och så Offshore-fest-balle-regn-dagen ^^.. Och såklart massa tid att slappa och vila upp sig inför skolan :) Så lovet är ju inte helt misslyckat på grund av det välkända och hatade ''Sverige-vädret'', eller? Det tycker inte jag i alla fall. Sverigesommar är som den är och det kommer den alltid att vara!

Bara för att min 18-årsdag närmar sig (och jag tänker rätt mycket på den) så har jag börjat drömma konstiga saker. I natt till exempel drömde jag att pappa hade köpt 2 likadana svarta skåpbilar, men en av dem hade typ.. mopedstyre? Så man satt som på en moped och styrde medans resten av bilen hängde efter? Värsta weird och så kommer jag ihåg att pappa sa: ''Grattis på 18-årsdagen'' och pekade på den där freakade bilen! Asså, duh vad lustigt man (jag) kan drömma.. xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0